Hem På nytt jobb Han blir ny Nordic Brand Director på Acushnet

Han blir ny Nordic Brand Director på Acushnet

Jonas Torines Titleist

Acushnet stuvar om i organisationen och rekryterar även nytt för att ”säkra och stärka sin organisation för att bättre möta de ökande kraven och möjligheterna på golfmarknaden”, som det heter i ett pressmeddelande.

Sonny Wiking som varit Nordic Sales & Marketing Director under åtta år kommer att få en ny roll som Nordic Business Development Director.

För att säkerställa en smidig övergång och kontinuitet har Acushnet Nordic rekryterat en välbekant branschprofil som ska axla Sonnys tidigare position: Jonas Torines är tillbaka på Acushnet efter att ha arbetet med hockey under nästan fyra år. Jonas kommer officiellt att tillträda tjänsten som Nordic Titleist Brand Director den 8 januari 2024.

– Acushnet Nordic ser fram emot att dra nytta av dessa förändringar och att fortsätta vara en stark och innovativ partner inom golfbranschen säger Rikard Blomstrand, General Manager.

    Ska du börja på ett nytt jobb?

    Eller har du gjort en bra rekrytering du vill att hela branschen ska veta?
    Berätta för oss. Fyll i formuläret och glöm inte att bifoga en bild.

    Detta formulär använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig mer om hur dina data bearbetas.

    Läs fler relaterade artiklar
    Ladda fler i På nytt jobb

    Lämna ett svar

    Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

    Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

    Kolla också

    Han blir ny säljchef för Caddies Golf Business Development

    Roger Hofflander har utsetts till ny försäljningschef för Caddies Golf Business Developmen…