Hem Marknad & media Röhnisch satsar på sökmarknadsföring

Röhnisch satsar på sökmarknadsföring

MediaAnalys har fått i uppdrag att utveckla sökmarknadsföringen för Röhnisch Sportswear, en kanal som företaget tror ska få en mycket stark tillväxt.

– Vi ser webben som en av de absolut viktigaste kommunikationskanalerna där vi har möjlighet att visa hela vår kollektions bredd med Träningskläder, Golf, Bad och Plus. Samarbetet med MediaAnalys är ett naturligt steg som tillåter oss att jobba aktivt med SEO, öka synligheten och samtidigt stärka vårt varumärke, säger Tom Jägestedt, på Röhnisch Sportswear.

MediaAnalys ska integrera sökmotoroptimering med företagets övriga marknadsaktiviteter med målsättning att vinna position på strategiskt viktiga sökbegrepp. Via arbetsmetoden skapas en strategi för att långsiktigt stärka synligheten och varumärkesexponeringen mot företagets olika segment.

 

Läs fler relaterade artiklar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

Kolla också

Toptracer lanserar tävling på St Andrews i april – spela banan baklänges

Toptracer lanserar en global tävling där spelare får möjlighet att spela en historisk vers…