Easton Golf fortsätter att växa och tar ytterligare ett steg i ambitionen att bli Sveriges bästa golfresearrangör med högsta tänkbara kundnöjdhet.
Företaget har därför anställt en kvalitetschef. Rekryteringen gjordes inom företaget och Sara Nilsson, som har arbetat många år på Easton Golf, tillträdde sin nya tjänst den 1 mars.
Sara Nilssons roll som kvalitetschef kommer att innebära att hon blir ytterst ansvarig för att allt fungerar på de olika destinationerna och att Easton Golfs kunder alltid ska vara nöjda med sina resor.
– Det känns oerhört kul och stimulerande att få en ny roll inom Easton Golf. Genom att kvalitetssäkra våra resmål kommer vi att kunna bjuda på en ännu bättre produkt och säkerställa att våra resenärer alltid är tillfredsställda med sin golfsemester, säger Sara Nilsson, ny kvalitetschef på Easton Golf.
– Vi är mycket glada och stolta över att vara först i branschen med att anställa en person på denna position. Easton Golf ska växa genom att ha flest nöjda kunder och Sara Nilsson kommer att ha en viktig roll i vårt arbete för att bli nummer ett i Sverige, säger Robert Lundgren, verksamhetsansvarig på Easton Golf. Vi är dessutom väldigt glada över att kunna rekrytera inom företaget. Sara har stor kännedom om Easton Golf och våra kunders förväntningar, vilket är en förutsättning för att kunna utveckla företaget åt rätt håll fortsätter Robert Lundgren.
Easton Golf lägger stor vikt vid kundnöjdhet via gemenskap och aktiviteter även utanför golfbanan.
– Vi vill erbjuda sociala golfresor. Därför har en av mina första åtgärder varit att säkerställa och utveckla att vi på alla våra resmål, förutom utflykter och gemensamma middagar, nu även ska kunna erbjuda dans- och spelkvällar. På så sätt ska våra resenärer få ut ännu mer av sin golfsemester, vilket är väldigt viktigt för oss, menar Sara Nilsson.